Prioriterar högt

Det var.. ja, oförglömligt?! Jag hade iallafall skitkul! Alla glada, lysande och upprymda människor som fylde Stockholms gator med värme. All kärlek som faktiskt fanns där, till alla :)

Men, jag spar allt fint skrivande till i morgon. Suger på karamellen lite lite till för mer insperation.
Och så är prio ett i morgon städning, om inte nått "poffar" upp som drar betydligt mycket mer :P
Nu ska jag varva ner, man kan ju tro man går på nått (mer än de ömma fötter man har)

God natt på er.. Tror det blir en somna-in-film nu (Ratatouille)
Sugen på pasta. Tror jag måste hoppa det. Blir lättsmält och fettsnålt framöver :/

Vem sa fest?
I Köping?
Nu?
Oj oj oj..

Eller?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0