Vilken kväll!!

shake your body to the right..

Ja, Björn med tillhörande snubbar har gjort det igen. Uuunderbart igår!!
Tack tack TACK!!
Sen att vissa gör allt för att reta upp mig, andra inte vågar säga hej ens och den tredje behöver sig en fylla för att lyssna på mig, det hör kanske inte hit. Spännande kväll som slutade på spännande plats. Tack för sängen vännen..
Så, jag träffade många roliga igår. Några nötter med, men så är det ju..
Vaknade nyss och tog mig hem. Nu ska det duschas, ätas pasta (äckta kärlek) och sen ska jag hoppa in i en bil som tar mig TILLBAKA TILL BÅGA!! Glida runt på gatan (antar det inte är så stort) och hoppas träffa lite kändisar såklart. Igår kände inte min träningskamrat och inte en av jobbarkompisarna igen mig. Och fick kommentaren att jag gått ner i vikt. Hahahaha!! Kläder mannen, täckande kläder :)
Men men, nu maten och sen i en tubtopp och bagy tror jag. Medeltidslördagar har alltid förmågan att bli dödande heta, eller vad säger du Björn? ;) Och leta på ett par brillor med, för det kan behövas idag.

Och.. jag höll på att missa.. :o IKVÄLL ÄR DET JU POOOLPARTYYY! Det ska bli helmys och jag längtar. Bada och vara i solen. Grilla och dricka vin, som den bruuud jag är. (haha, ikväll är kvällen som det händer) Min bror frågade hur tjejer gjorde på poolpartyn? Ställer man upp skona efter poolkanten då? Hihi, älskart! Vi konstaterade att jag nog var helt fel att prata med om den saken :P Skjussen är fixad och mitt sista depåstop idag är ute hos mor och far. Jag är så nöööjd, ska bli skönt att lulla runt där i morgon och bara mysa som vanligt <3


Kommentarer
Postat av: Jenny

hahaha!! ja men förra året var nog värre än i år, även om idag med är på typ samma nivå, iaf än så länge, blev just toksliten :p Fint kort på oss där uppe <3 Får se om vi hinner ses en sväng på stan!!

2011-08-13 @ 12:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0