2 dagar kvar..

Jag sitter och har frukost igen, lyssnar på musikhjälpen (såklart, synd att jag inte kan ha radion i hörlurarna eftersom jag jobbar på ett arbete utanför kommuinikationområdets area) och är snorig fortfarande. JAG ORKAR INTE LÄNGRE! Jag får panik över att inte kunna fortsätta min träning. Jag blir slö, tjock och tappar allt!!!!! Mest av allt motivationen...
Om bara tröttheten ville lägga sig och därmed den tryckande huvudvärken som blir av snorandet som aldrig tar slut helt utan irriterar.
Och vad är det för "stöttande" väder jag har? Spikregn och kalla vindar. Av en mördarprommenad blir man inte annat än blöt och kall vilket resulterar i ännu sjukare.

Jag vill ju det här! Jag behöver det här! Jag behöver klara av det här!!
Vill bara gråta...

Denna strunds lilla låt:
http://www.youtube.com/watch?v=PqUKqoMEI54

Nu jobba mer.
Sen äta mer.
Sen sluta och sola mig :)

Kramar om//Elinen




Kommentarer
Postat av: Snabbfot

Du vet vart jag finns om du behöver mig. Finns alltid här för dej gumman <3

Och att du klarar av mer än du tror - det VET jag. Du är en av de absolut bästa vänner man kan ha och är mer än guld värd för Mig.



Kram min underbara lilla "vattenpuss"

2011-12-14 @ 14:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0