3 dagar till jul

..yesterday is over, it’s a different day
sound like broken records playin’ over
but you promised her next time you’ll show restraint
you don’t get another chance
life is no nintendo game, but you lied again..


Julbord på IKEA inbokat, nästan helt klart. Jobbar sista dagen innan jul i morgon. Julen nästan färdigplanerad. Bilen på "pappalagning". Förkylning(shelvetet) är kvar och gör mig piss off och hopplös.
Går och drömmer mig bort. Jag är inte kvar här längre.. Jag är långt långt borta och lär mig återigen att stå på egna ben!
Ska återigen döma och bedömas. Ska återigen visa att jag kan. Ska återigen se vad det är jag strävar efter.. Vem jag är och hur jag funkar. Ser fram emot lika mycket som jag hatar.
Men jag är inte här längre. Jag är redan långt långt borta..

Hälsar på hos solen idag!
Hoppas ni har en fin dag i snön//Elinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0