<3

Musik är min grej!
Jag lever, bröt inget iallafall. Ont i armbågen, ja, men det är så det funkar. Det kunde blivit mycket mycket värre. Jag ska bli griiiim på det där med. Men det var inte den här snösvängen. Kanske hinner med en till innan det är helt över?! Vi får se.. :)

Jag har haft en underbar ledighet med underbara människor. Nya, men helt fantastiska! Jag har mycket att lära där.. Mycket att se och mycket att lära!
Det vart trots vissa hinder en väldigt bra sväng iväg till snö och minusgrader. Inte så mycket kort tagna men jag har vilat och fått lite ny kraft. Sover inte så bra pga armen, men det räknas inte riktigt. Har visat både humör och hjälplöshet och ja, det finns massa att lära om mig med är jag rädd..

Nu ringa och kolla Mu´s julklapp. Se vart den tagit vägen! Och snart hem till henne igen och kackla mer. Vart sent i natt. Kunde lixom inte sluta prata riktigt..
Ska försöka simma ikväll. Som det känns nu blir det svårt, men jag får väl köra med fenor i värsta fall..

Hoppas ni med haft en bra jul :)
Kram från mej//Elinen

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kom till mig och kackla... Ja vill med vara uppe länge och prata och prata och prata!!!! :)

2011-12-30 @ 00:47:04
Postat av: Elin

Tro det eller ej, men jag jobbar på en inplanering.. Det är lite rörigt just nu bara :/ Kram på dig gumman :)

2011-12-30 @ 09:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0