Dagen innan det nya året startar..

Min mamma fyller idag! Har nyss ringt och sjungit en truddelutt för henne. Hon vart glad tror jag allt :))
Ska dit i eftermiddag och laga mat till henne är planen! Och ta med en bok som jag behöver göra klar till min familj innan jag åker. Ett fotoalbum som jag lixom inte klarade av att göra klart förra året.. Jag gav dem den endå och hoppades dom kunde skriva och dona själva, men det ville dom inte. Sen har den legat då den är full av massa dumma saker som inte syns, bara känns. Det mina vänner, är min nattuppgift kommande natt. Jag och ett stort glas vin ska fylla den lilla boken med allt Elin-kladd som den behöver :D
HEJJA ELIN!!

Simmet igår var nog IG på. Ont idag och sovit konstigt hela natten för att det smärtat. Tror den är rörligare idag men den gör ont hela hela tiden. Blä!!
I morgon sovmorgon och mer sovmorgon.. Hoppas jag klarar det! Om jag får gissa så är jag i V-ås redan 10 och handlar "Thailands-ballonger" (Vet du vad jag menar Jenny?) Känner att jag behöver sånna att fira in det nya året med. Det är middag hos T på kvällen och sen följer jag dit han styr <3

Det nya året som kommer bjuda på en massa prövningar och äventyr...

Nu mer jobb innan helgen möter mig :)
Kramar om//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0