...

Luften har gått ur mig för idag. Det är fredag i min arbetsvecka. Det är helt underbart!! Endå kan jag inte le åt tanken. Luften är slut och jag lika så. Så jag sätter denna på repit och hoppas på att hitta nått fint i någon att se på för att bli glad igen. Just nu, ser det rätt mörkt ut..
Sökte lite ljus hos min familj, men där vart jag bara ännu ledsnare. Ännu mer suckande och jag tänker gång på gång "det ska bli skönt att åka bort". Fast jag kommer sakna. Å vad jag kommer sakna. Men, men, men, det ska bli fint att komma bort ett tag...
Inte kvar här längre.. Långt, långt bort för länge sedan..




I am sailing, I am sailing,
home again, cross the sea.
I am sailing, stormy waters,
to be near you, to be free.

I am flying, I am flying,
like a bird, cross the sky.
I am flying, passing high clouds,
to be with you, to be free.

Can you hear me, can you hear me
thro the dark night, far away,
I am dying, forever crying,
to be with you, who can say.

Can you hear me, can you hear me,
thro' the dark night far away.
I am dying, forever crying,
to be with you, who can say.

We are sailing, we are sailing,
home again 'cross the sea.
We are sailing stormy waters,
to be near you, to be free.

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Någon fin att se på? tog du fram ett foto på mig då? ;) <3

2011-12-21 @ 23:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0