Hoppas ni haft en fin första december

Jag är trött i kroppen, vinden har blåst in sin kyla i benmärgen. Vart är min snö? Jag behöver den..
sen behöver jag ork! Hade nått ryck timmen på box och kick idag. Fulade på som sjutton med Tränings K och slog och hoppa som om jag tagit nått. Kan det vara så att jag äter så mycket att kroppen jobbar med det hela tiden och inte lägger lika mycket ork på träningen i vanliga fall? Idag var det iallafall bra träning!
Nu trött igen.. Så jag ska nog lura med Mu och rodla nu snart..
Snart är det flytt igen. I morgon onepiecemys och film hos Mu. Och lördag ska vi jobba extra. Sen, sen är det min helg och jag är sugen på att baka. Blir säkert i köket, om inte framför littel big planet :P
Hänt mycket på jobbet. För mycket!
Imorgon är sista riktiga arbetsdagen.. Skönt!
God natt mina vänner//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0