Jordgubbsmjöl och "saturday night fever"-träningsvärk

Morgonen började fint med en nakenfis i sängen bredvid mig och första luckan på kalendern skulle ju öppnas. Det var Pet shop högt och lågt. Och lite Cars med, såklart! Plus CHOKLAD!! Hahah :)

Sen så vann jag stort över min träningsvän K (ett halvkilo *host*) i vår lilla tävling vi haft de senaste 3 månaderna. Lite impad är jag. Dock lite osäker på min utgångsvikt. Ska snoka lite och se om min vinns är korrekt till 100%. Annas kommer min själ aldrig få frid. Kanske förlora med ett halvkilo egentligen.. Nej, såhär kan vi inte ha det!!

Jabb.se är underbara och ett seriöst företag. Rekommenderas!!!!! Snabba svar. Bra respons. Trevliga! Hoppas det nya paret handskar kommer idag så jag får träna med dem! Och innan träningen är det tandläkaren. Hm.. tanläkeren, äffären för mellis, hämta ut handskarna, hem till Mu och byta om och iväg på träning. Hoppas jag hinner. Men det borde inte vara så svårt. Köping är då inte allt för stort. Eller vad säger ni som måste ta taxi från Furan för att gå på Ögir? Mohahaha.. Här används fötterna!!

Ha en fortsatt bra dag alla!!!!
Kramar om//Elinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0