Ögonblick här för att stanna

Min födelsedagsfest som hamnade på slidebanan efter att alkoholen salgit till!
Lilla hjärtat
Mu´s hjärtan
Ibland är jag helt enkelt såå cool :P
På landet sover jag som bäst..
Shopping
Onepiecie semester i Idre
Japp, skönt var det
Höghöjdsbana
Köpingsyran
Vågar du ha denna på dig?
Mitt hjärta
Malmön lyx. Fanta och rosé med en sting av smörgåstårta
Toashopping.
This is me..
Visst är den fin!?
En bakisdag på ikea :)
Flygande matta
Malmön var mitt andra hem denna sommar
Thailand!!!!!!!!!!!
Poolparty hos Jenny
Uno med de busiga
Vill ha med dig överallt
Att öppna en vinare är inte alltid lätt
Varför köpte jag den inte?
Vilka minnen :)
Min kärlek till de äckliga blå båsen
Stockhomia får sig en omgång. Jag gillar huvudstaden otroligt mycket
De underbara små liven
Medeltidsdagarna
'
Räkkryssning
Slush!!!!!!!!!!!!!!!
<3
Lustiga huset
Japp, jag köpte dem. Och JA jag älskar dem!
Arbetshumor!
Bra sagt!
Sicken pudding. Klar för backen!
Min lugg innan Mu kapade den
Min lugg efter med egenvirkad mössa
T gör oss goda hamburgare
Fest med gamla gänget :)
Det var allt från mig

Kommentarer
Postat av: Snabbfot

Det var rätt mkt från lilla dej... <3 Tack! för både fina minne och skratt/fniss...



Kramiz

2011-12-10 @ 14:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0