Några få dagar kvar till julen..

Här kommer min jullåt. Hängt med i minst 4 år nu :)



Sitter på jobbet, somnar såfort jag slappnar av. Har handlat minst en av mina julspelsklappar. Svårt med tema tycker jag. Men, det får bollas lite så är det nog löst snart..
Jul närmar sig, tro det eller ej, men jag är inte helt klar med mina julklappar. Jag har några som jag vet vad jag ska ge, men har inte råd såhär innan med det jag tänkt. Får se hur jag löser det. Hur som helst, så närmar det sig. Och, mina damer och herrar, det är SNÖ ute!!!!!! Glad jag blir :D
Så julstämningen är igång fast orken är helt bortblåst. Hostar nätterna igenom och vaknar av att jag inte får luft som jag ska. Så Tomten, jag önskar mig kondis och att jag slutar hostar! Tack!
Nej, det får bli mer bloggande ikväll om jag inte bara somnar vilket risken är stor för just nu. Tänk att jag kan vara så trött. Dumma dumma hosta..

Kram på er//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0