Nynnar och hoppas att dalarna inte bjuder på fler överraskningar

It's in the way she fights her fears
It's in the way she hides her tears from me
It's in her eyes I see the changes
It's in the way she smiles so desperately
She is a wild flower, she is a deep sea
The tide will always bring her back to me
It's in the way she loses her mind
Running away leaving everything behind

Baby, I know wherever you go
I'll always be with you
I'll always be with you

She is the water in my hands
Chasing me out of my shadowlands
It's in her voice I hear the changes
It's in the way she sings but not for me
She is a broken flower, drifting upon the sea
Dancing through the night so flawlessly
This is the way I'm losing my mind
Running her way leaving everything behind

Baby, I know wherever you go
I'll always be with you

She is the last flower in casual clichés
I'm grasping for her forever and always

Whatever may come, wherever we go
I'll always be with you
I'll always be with you


Idag är inte överraskningar min grej. Det har vart för många dumma sådanna. Så nu är det inte mycket av mitt huvud kvar som har ork alls. 2 sista timmarna nu. Sen satsar jag på att mysa med den mysiga lilla familj jag bor med. Vill vara pigg och glad i morgon så att det blir en bra kväll och en glad Elin, precis som utlovat.
Men med de människorna och med tanken på att jag inte kommer se många av dom specielt mycket mer kan inte göra min morgondag mer än nostalgisk och tårfyld. Dom betyder säkerligen mer för mig än jag gör för dem, mer än dom någonsin kommer tro eller förstå. Mina kära arbetkamrater..
Det är jobbigt att inte kunna vara sådär glad som jag vill vara innan jul. Såhär busig och glad som jag blir av allt i juletid. Men en förkylning och ett jobb som tar all min överskottsenergi blir det inte så mycket kvar. Lite till de absolut knäppaste som lockar fram. Men, jag vill så mycket mer. Jag vill alltid så mycket mer..

Nog om det! Igår försökte jag mig på "projekt-tomteluva" men efter att luvan fått ett helt okej utseende så kommer vi till den mysiga mudden. Och den vart bra, ALLT VART BRA! Men... hur i hela fanders ska jag sy fast den bra? Mohahha ha! Spindeln gick på semester så nu är det ingen ide längre :P Tar och pillar klart med den tills julafton istället. Kanske. Och (såklart) SNOWBOARD ÅKNINGEN!! Jag längtar så :))) Blir så glad!

Hostande kram//Elinen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0