Alla härtansdag idag!

Glad alla hjärtans dag till er ute i världen!! Hoppas eran dag är bättre än mig kommer vara.
Jag menar inte "tyck synd om mig" för det är det inte värt. Har ni någon att gosa med så är det det denna dag är till för. Jag menar med det jag skrev inget annat än att det inte är det jag kommer ägna min dag åt..

Funderar på att hitta på lite bus.. Men jag vet inte om jag har och vill lägga tid på det. Funderar oxå på att lägga mig ner och börja mitt målarprojekt. Eller nått av de andra projekten jag har klurat på ett tag nu :P
Aja, nått blir det iallfall. Fast först måste jag in på apoteket. Och så skulle jag älska en solning.. Å, det kom högt på prioriteringslistan det :) Få igång bilen och byta lampor på den måste jag också fixa.

Om jag har tur väntar det kladdkaka hemma på mig när jag kommer hem som min bror bakat. Hihi, vore inte fel att sätta i sig en bit sånt. Dock är det inget jag behöver, egentligen :/

Nu ska det jobbas lite till.. Mer skriva ikväll när tankarna är igång!!

/Elin  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0