"Den där söta med grädde på.. mums!" ;)

Hahaha, ibland så vill jag bara tjuta av skratt!!!
Love it MadaMu. Det var sött och snällt skrivet. Fast du är helt vrickad :P
Du måste vara toksugen på balk

Idag har vart den mest kreativa alla hjärtans dag jag någonsin genomfört..
Jobbade mitt 7-16pass. Åkte hem och startade upp bilen med starthjälp. Borstade av den de 2dec höga lagret med snö runt om hela. Skottade bort snön dom plogat upp bakom bilen. Kör mig till OKQ8 och köper nya lampor till bilen. Byter dom och skär mig pyttelitet i fingret så det bokstavligen sprutar blog i hela motorutrummet. (hahaha)
Sen åker jag till apoteket och köper på mig lite inför Thailand. Vidare till Willys där jag handlar det jag behöver hemma. Elin <3 Proviva. (Vi ska för alltid sitta ihop framöver)
Nu hem och äter sen är det träning som är famför mig. Skööönt värre ;)

^^^^^^^^

Nu har jag tränat och avrt överfallen av hemligt besök :)
Film och onyttigheter på alla hjärtans dag <3

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Magica

gilla hemligt besökt, starkt!! :D Vem? Vem? Vem? berätta för mig!!!

2011-02-14 @ 21:46:14
Postat av: Jag

Hm.. det är ju hemlig ju...

Kolla i spåkulan så vet du!! ;)

2011-02-14 @ 23:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0