Det är onsdag!

Det kryper i kroppen. Elin vill ut och dansa, dricka och träffa folk. Hm, undrar hur det blir med det...

Idag har jag druckit mig kaffe. BLÄ!!!!!!! Jag kommer aldrig lära mig. Urk!
Det smakar ju apa, och inte är det någon njutning med det direkt. Lite som cola, går väl att drick om man måste och ibland går det på rutin fast man ångrar sig i samma stund... :P
Klarade iallafall av att inte somna under kursen. Tror endel av det gick in fast det var intensivt och inte så mycket som jag egentligen förstod..

Mitt jobb blir mer och mer kaos. HJÄLP!!!!!!!!
Nästa vecka kommer jag antagligen be någon skjuta mig..

Funderar på att slå på stort och göra mig en lassange nu. Jag tror faktiskt jag gör det :) :)

I morgon händer nått kul. Jag tänker inte säga vad.. Men jag är nervös till tusen :P
TRÄNAAAAAAAAAAAAAAA! ;)

Ikväll är det träning som jag faktiskt ser fram emot. Tror jag iallafall :P Ska bli skönt att träffa alla iallafall. Och så ska jag drilla eskimåsväng med grabbarna grus. Det ska bli spännande!

Nej nu ska jag faktiskt laga mat! MUMS!
//Elin

Kommentarer
Postat av: Jenny

Har jag missat något som händer imorn? :)

2011-02-16 @ 18:32:30
URL: http://toftyringe.blogg.se/
Postat av: Lixy

Bra blogg :)

2011-02-17 @ 09:38:13
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0