...

Penny har åkt.
Nu vill jag vara kreativ men vet att om jag ska orka hela veckan måste jag sova med. Det är inte kul att sova. Känner mig som en liten 5åring som sitter och skriker "VIIIIILL IIIIINTEEEEEEE SOVAAAAAAAAAAA!"
När ska jag bli vuxen?

Kände idag på träningen att jag inte var stark för 5 öre. Som att kroppen inte hade hunnit vila upp sig från gym och psyksim igår. Men Det kanske är så det ska vara?!
Har iallafall hittat ett bra sätt att få tränings"knarket" att inte smaka apa. Blandar ut det med mjölk och vanlijyoghurt. Tror jag måste kolla över min kost en sväng igen. Vad sägs som att inte äta godis alls?! Bra idé tror jag :)

Imorgon blir det ingen morgonpromme utan innebandy med jobbet och sen en sväng till gymmet för att avsluta det hela hemma. Eller hemma och sen gym. Måste kolla öppetiderna känner jag. :/ hihi

Nej nu sova.. God natt såhär sisat timmen på alla hjärtansdag :)
Superstor kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0