Klurigt

Är det så att vi delar in oss själva och andra i (klass) kategorier? Är det så man ser på en kille och tänker "nej men han är inte i min klass" eller " hon är aldeles för fin för honom"?
Fick, jag tror jag ska ta det som en komplimang, idag. Inte rakt i ansiktet på mig utan genom en diskution två arbetskamrater i mellan. Killen i fråga hade ingen större kolla och när tjejen förklarade så brister han ut i "men, han är ju långt ifårn hennes klass" eller nått sånt. Gulligt var min första reaktion. Men mest bara för att det var så spontant och oinvolverat.

Jag är faktiskt nöjd. Nöjd över att inte vara inne i nån j*vla röra längre. Inte inne i skiten som bara var en lögn en gång i tiden! Inte längre lurad och bollad med utan nu är jag bara mig själv. Letar efter mig själv och efter vägen har jag mina vänner och nya människor varje steg jag tar om jag så vill. Det borde vara bra. Mycket bättre!

Nu får det vara bra för ikväll. Jag har tränat och nästan kastat ur mig de 10 bullar jag tryckte i mig på kalaset innan. BLÄ!!! Sen setat i badkarlet och spolat varmaste varmvatten över mig. Setat och bara tagit det lungt.. Faktiskt skönt för en gångs skull.

Tänker vidare.
Alvedon och somn nu!

Buenas noches/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0