Nu; håll käft!!!

Såhär är det: 2 kg upp visar vågen. Så nu kan ni knipa om ni får för er att nämna att jag blivit smalare. SNÄLLA, KNIP! (tack)
Foten är vrickad och jag är trött. Magen hatar mig med. Kanoners det här. Fokus på sömn, mat och träning. Jobbar över lite med. 12timmarsdagar körs nu..

Och jag har beställt en Onepiece <3 Får se hur stoleken kommer funka bara. Men jag är nöjd över mitt köp innan det ens dimpt ner. 12 dagars nedräkning börjar nu :D

Idag hoppas jag på sol. Ska sno med Ts kamera och fysa med fotografering om det kan tänkas bli sol. Skulle vara asskönt!!! Så snälla, sol runt lunch idag?! :)

Toppendag hoppas jag ni får
Abrazos/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0