Resan närmar sig..

Jag vill åka bort nu! Inte på onsdag, NU!!!!
Känner inte för annat än ligga i soffan ihoppkrupen och inte göra ett endaste dugg. Inte lyfta ett finger. Inte orda, inte lyssna, inte känna. Varför vart det såhär? Varför vart sömnen sämre och sämre denna vecka? Klarar ju inte riktigt av att hålla mig över ytan när jag inte får sova några timmar iallafall..
Vill vara glad. Vill känna mig fin. Vill vara NORMAL!!!!

Skulle inte hoppat träningen igår. Jag hade verkligen behövt trötta ut kroppen till tusen så jag iallafall hade legat på mattan och stirrat i taket. Inte röjt runt och plockat och funderat på allt och inget.
Fryser. Jag fryser och fryser. Kass förbränning om jag ska runt och huttra hela dagarna.. :/ Huvudet funkar sämre än vanligt och ögonen går i kors.

Powernaps i stor skala idag, JA tack!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Jenny

Snart Kerstin snart, det är snart onsdag jag lovar!! :) helgen kommer rusa bort sen är det måndag och mos träning sen mys med familjen på tisdag sen åker vi, det går undan!! Du är fin för mig Elin, ska inte tjata på dig du får känna som du vill men vill att du ska veta det! Du är min vän i vått och torrt, tycker om dig!

2011-02-25 @ 14:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0