Solen lämnar himlen.. tills dom ses igen

Det finns inte speciellt mycket som gör mig glad idag..
Men jag borde träna, så jag får slå mig själv blå och grön en ngång innan jag åker iväg. Sen vill träningsbrudarna äta en bit mat med mig efter det och det är ju mys. för att jag ska åka bort..
Men i dag som så många andra dagar vill jag bara vara själv. Gräva ner mig i 100 filtar och bara ligga medans magen krampar och hullet dallrar.
Varför är jag såhär? Jag ska ju vara glad!!!!!
Känner mig tjock och smutsig. Korkad...

Byte av samtalsämne..
Ska kanske ta och packa lite? Det vore ju inte fel att vara nästan klar i morgon iallafall..

Har en så bra diskution med en vän just nu. Om vad man söker i livet..
Varför söker den snälla spänning och spänningen leker med den gode?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0