Tanke..

Mår mysko.
Skäms och tycker synd om mina vänner. Dom får verkligen göra skitjobben för att hålla mig på en vågrät nivå..
Jag har en enkel lösning på en bit av problemet. Vad sägs som mindre alkohol i mitt liv. Mindre ciggaretter och mer spontant. Mer sömn och mer träning. Jag tror på konceptet. Starkt!

Och ni, jag hatar spyor. HATAR! Lukten sitter kvar i min näsa och jag mår småilla hela tiden.. Grattis Elin!!

Nu är det iallafall bara 2 dagar kvar till dagen D. Hoppas en vistelse långt bort från mitt liv här hemma kan få mig på fötter på heltid igen. Det vore inte fel.. Snarare underbart.
Jag tror att människan kan läka, men att sår aldrig lagas lika djupt och tryggt som det var från början. Ärren är aldrig nått man glömmer. Aldrig nått man kan lämna. Dom sitter där dom sitter och påminner om bra och mindre bra saker i ens liv.
När jag kommer hem blir det garanterat en till tattuering. Och kanske en piercing med. Vet precis vart.
Men det viktigaste inköpet i framtiden är kameran jag vill ha. Dock får det inte gå för fort med det köpet så det blir en kamera jag inte trivs med sen. Det skulle ju vara jätte tråkigt när man lägger ut lite pengar..

Aja, orkar inte drömma och planera saker mer ikväll.
Inget blir ändå som man tänkt sig..

God natt //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0