Trött tisdag


la banda de rodadura en

Känner att fördomarna kryper på mig och att jag inte alls är på topp just nu. Är väl för trött för att hålla mig uppe. Det resulterar i att jag snart snart snart ska hoppa i säng. Vilket är väldigt bra.. Bra i det dåliga är fint!

Frågan jag klura på just nu vad som är skillnaden på någon som "raggar" och någon som bara är en vän? När vet man att det är det ena eller andra?
Är det så att endel människor kommer till ett stadie där alla man lär känna av det andra könet betraktas som potentiella ragg/förhållanden/vänner beroende på vad det är man söker?
Är det också så att när man blir stor så skaffar man sig inte nära (bara) vänner av det andra könet? Är det så att man inte gör det för att sin andra hälft ska vara den enda bästa vän man har?

Det är många frågor och jag hoppas att jag en dag får svar på dem. Jag har inte brott. Inte heller orken till att studera saken på fältet. Inte så seriöst som jag kanske borde eller kan. Nix! Men jag kör efter tanken:
"Gör det du känner. Sitt inte bara och vänta på att livet ska ta med dig. Gör det du vill. Följ vinden och gå din egen väg och följ din vilja. Tänk på dig, för du är det viktigaste i ditt liv"
Jag vill tänka såhär. Men jag vet samtidigt att det inte är jag.
Just nu så är det träningen som tar min tid. Den och allt skrivande. Jag tror det kan vara bra för mig, antagligen därför jag gör det hela..
Den dagen jag är nöjd med hur jag ser ut behöver jag inte träna så mycket som jag gör nu, bara hålla det i form. Men fram tills dess så ska jag träna. Träna, ha kul, träffa människor och glida runt. Se världen lite..

Idag vann kroppen helt klart fajten över huvudet. 1-0 till godissuget. *arg*

En sak till innan jag hoppar i säng. Säg för f*n inte snälla saker till mig för att försöka gör mig glad. Jag tål det fortfarande inte alls och vill ha ärlighet. Bus är en sak. Vänlighet även det..

Blä, känner bara för att stäng in mig igen. Helt ärligt så orkar jag inte med mig själv. Hur ska jag då klara av alla andra och alla runt det och runt dem? Usch, vilken toppen kväll! Nästan så jag drar till med Rs kommentar " vilket pallställ ska jag hänga mig i idag då?"
Det är så UNDERBART att vara munter...
Vad har jag att klaga över egentligen? Jag har god hälsa, ekonomi, vänner och familj. Det borde ju vara så allt det överväger. Borde!

En dag ska jag funka så. Vara munter. Inte bry mig så jävla mycket om allt skit som man får ta i den stora världen. Vara okrossbar. Klara av att hoppa högre, fallar mjukare och skina starkare än mängden. Bäst på att vara jag helt enkelt...

Nu ska jag dejta kudden..
Gosa ner mig bland täcket och filtarna och höjja tempraturen i kroppen.
Sov så gott med er alla

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tror det är rätt fast du känner att det inte är du, att tänka på dig själv alltså! Vill du bli nöjd med dig själv först så kommer du bli det, du tränar hårt vännen! Lås inte in dig igen, inte helt ensam iaf, släpp in mig om ja ringer på så reder vi ut eller iaf lyfter upp lite tankar med lite kackel! Eller kastar oss ut på madrasserna i full fart där ingen kan stoppa en!! :D en vecka kvar sen är de SEMESTER från allt, då vi bara ska ta vara på oss själva å varandra och unna oss så många drinkar vi bara vill ha ;)

2011-02-22 @ 23:25:44
Postat av: Elin

Om en vecka <3

2011-02-23 @ 05:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0