Bilder <3


Landet


Inte nå gott alls...(?!)


Juldagen i städartagen


Så var hon klar, lagom försent som vanligt..


Dom öste på bra


Och dom sjöng..


Och invarderade mitt kök!


Det kom läskiga personer


Och toalett kramare ;)


Självälskare


..


..


Sötisar


Grabbarna grus


..


Sista bilden för kvällen..



Försöker du göda mig med hemmagjord-skagenröra så lyckas du..


Vackert på landet


MUMS!! Inte nå sugen på findrinkskväll..


Förövar inför kvällens smällar


Jag tror bestämt det är en minttu och pucko drink ^^


En av kvällens världar


Snabb förflyttning i bamsesnöflingorna


Jasså? Jamen visst!!


Skyll mig själv!!!!!


Vi skickade iväg 2st ballonger ut i natten


Mums sas det vara...


Jobbade hårt på den här tårtan till pappan


vackert





Den var i vart fall inte nyttig!


Nytt år kräver nya blommor.
Dom från förra året har lixom givit upp mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0