Bitterfittan rapporterar: Det här blir bara konstigare och konstigare..

Spydig och kaxig.. Vad har jag gjort dig? Du har ju allt nu, jag är bara jag. Var snäll istället, pucko! Jag vill inte vara elak, och det anser jag mig inte vara. Men jag är trött på att vara en mes...
Måste lugna ner mig med en prommenad och lugna ord ibland. Annars ballar det här ur snart.. helt!

Har vart ner och köpt mig ett par pjucks till mina framtida träningar. Dom är assköna och jag vart lovad att bli grym i dem. Visste inte att sånt satt i skona?! Men jag akn förstå endel saker lite bättre då..
Har hjärtat i halsgropen och magknip. Jag vet inte vad det är för känsla jag bär på. Hopplöshet? Jag vill bara skrika rakt ut!!!!!!!!!!!!!
Johan köpte godis och chips. Han var assugen på allt gott. Så vi svängde in och han handlade lite. Gick hem och lagade mat. Nu ska jag diska och han slöa runt lite på datorn och fixa skype till mig. Sen blir det lite film tills mor kommer förbi och hämtar mina fiskar. Dom ska få flytta till mina föräldrar, där någon älskar dom. Ska kolla med K angående Lopp också. Jag klarar inte ansvar just nu. Knappt mig själv...
Och ett akvarium som låter och jag ser och tycker om gör saker bara värre!

Så nu det här j*vla rökandet.. Så töntigt. Och om jag känner mig smutsig och konstig innan så vill jag tvätta av mig handen och gnugga bort munnen efter en cigarett. Så dra ner på det är ett steg på vägen. Börjades idag!

Träning idag- en hal prommenad till och från big inn.
Mat- Sallad, kyckling, päron, lite youghurt, mer sallad och en kokt korv och keso. 1glas mjölk.
Övrigt- Fiskleveroljaetabletter 6st och 1 vitamin, 2 godisbitar, 3 cigaretter, snart pannacotta :)
Inte ens nästan okej. Det ballade ur på slutet...

Men nu ska jag diska, för jag börjar bli jätte jätte trött!
Men det är väl ingen ide att tro det blir någon sömn...


Snart är jag påväg ut i världen på äventyr..
Det här ska INGEN få förstöra för mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0