Dag 1

Har inte riktigt bestämt mig för vad jag tyckte om gårdagen än.. Så jag väntar med att berätta om det en liten stund.
Kan berätta att blåmärket på höften är enormt och dunkar och förstör min gångstil helt. Smärtan på knäskålarna går att tygla bättre.
Hjärtat, ja det får helt enkelt vara som det är med det. Och mina stackars vänner.. Jag är så glad att jag har er och jag hatar det jag gör mot er. Ett "förlåt" skulle vara på sin plats men jag har slutat med ett enkelt ord. Jag får helt enkelt göra nått åt det istället.

Å, det är ju här jag ska dokumentera mitt nya träningsliv...
Dag ett- NOLL träning. (hahahaha)
Men dock tror jag dansstegen igår var vilda så träningsvärken i magen får tala för sig..

Nej, nu ska jag sova mig lite.
Älskar nya möbleringen runt sängen. Nu kan jag äntligen somna i sängen, tittandes på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0