Dag 2- Långt ifrån symtomfri

Träningen idag vart 2 timmar Kanotpolo. Årets första träning lockade någon med. Bra formulering för halv 10 vandrade Elin mot badhuset för att besöka det underbara vattnet.
Jag har tappat mycket. Märktes på att jag bland annat hade kramp i (endast höger) biseps efter de 20 första minuterna av intensiv paddling och mass passningar. Också på att det bara fanns ett snabbläge. Men det gör mig inte så mycket. Jag vill bara träna och behöver träffa folk.

Sen har jag fixat så Madde och jag ska börja slåss lite. Vad det nu heter det vet jag men hur det stavas är en annan femma.. Iallafall så blir det så j*vla bra. Plus att jag ska haka på Jenny på en hanboll i veckan. Tyvärr kommer jag behöva vara kass rätt länge om jag bara lägger ner en träning i veckan på det. Men vi får väl se hur det artar sig och hur kul jag tycker det är. Så hoppas jag ge innebandy med jobbet lite tid på fredagarna.
Jag vet att det ser mycket ut men det kommer vara aldeles lagom, bara jag får tummen ur arslet att komma igång så.. Och det har jag ju gjort, idag :) Sen har vi ju fysen på jobbet oxå...

Ev så bokar jag in handbolls VM oxå här nu snart. Om Jenny får ledigt och det finns någon hyfsad plats kvar. Det kommer iallafall bli asroligt att ha dom här kvällarna framöver och följa det hela. Längtar verkligen!!

Gympaskor ska jag köpa mig såfort jag kommer iväg. Skulle behöva en klubba med, men det dröjer jag lite med. Men skor, det behöver jag. Om jag ska kolossa mig in på gymmet behöver jag dem. Och hanboll blir nog ganska svårt utan. Så ett par skor är prio ett.
Mor vill ha med mig på bio. Ne, annat vill jag lägga pengar på.
Eller så vill jag mycket hellre gå på The tourist. Jag älskar båda skådespelarna så det blir jobbigt om dom gör mig besviken... Men den ska jag iallfall se har jag bestämt. Får vänta 2 veckor bara så jag kan äta popcorn utan att bryta matkoden.

Men nu ska jag fixa kladdet på pappas tårta till i morgon. Min pappa fyller år <3

God kväll på er!
//rayo de sol (?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0