Dagen då jag står upp, igen..

Idag har jag vart hjälpen någon sträckt ut sin hand för att få.
Det känns helt underbart!

Lämnade bort Lopp idag. Så nu är det bara jag i min lilla lägenhet. Mystisk känsla.
Men hon kommer nog ha det hel fint tror jag. Utrymme och kärlek :)

Innombords skrek jag av avensjuka. Utåt log jag. 18veckor. Jag tog en bit choklad, bytte samtalsämne och fajtades med tankarna.

Prövade Ks nya bräda idag. Det var spännande. Jag hoppade av den :P Sen avr det träning. Inte för mig. Jag satt bredvid. Sen bytte jag om och körde lite muskler iallfall. I vattnet. Helt själv. Tog sen en madrass och låg och sköt mig från sida till sida i basängen. Kylde ner mig och gick in i bastun där jag slumrade till en 5 minuter.

Äntligen känner jag mig trött på kvällen annat än i kroppen! Tar tillvara på tillfället och kryper ner i sängen. God natt där ute!

Dagens träning: 15minuter snabb gång i mellanbassängen. 10 minuters simning.
Dagens mat: Sallad, kyckling och keso, youghurt, banan, lax och potatis.
Övrigt: En chokladtryffel, 5 salta kex.. (hm, hoppas det var allt)

Fortfarande inte okej...


"men jag har samma trasor, hår och röker samma marlboro..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0