"det är så synd om mig"-rapport

Idag har jag fått nya tankar.
Hur gör man när man är neutral?
Jag tänker såhär. I andra världskriget var Sverige "neutralt", eller hur! Så genom att inte välja sida synligt men endå tydligt stå på den ena och skita i den andra så har man.....? Har man inte valt en sida då?
Det blir inte mindre konflikter eller mer vänskap (i detta fall) för att man spelar "neutral".
Jag är så trött.. Trött på mänskligheten!

K satte griller i huvudet på mig för en timme sen med.
Han undrade om jag verkligen tränade boxersice för att få ur mig ilska. Så ska det ju inte vara. Sant, eller hur! Så jag började fundera på om det var så att jag bara slog och sparkade på bilden av mig. Eller om det faktiskt var så att jag njöt till fullo av att svetten sprutade och jag var färdig i kroppen. Att jag inte var helt kass från start och att jag orkade bra mycket mer än jag trodde..
Jag vet ärligt talat inte var det var som var så skönt med det.
Och inte tror jag att jag ska ta reda på det heller.
Jag ska bara njuta av den här träningen så länge jag tycker det är en okej träning. Jag vill ha tränarens rumpa. Så j*vla vältränad hon var och tajta kläder utan att nått veck syntes på hela henne. Bara muskler :) Det är ett mål jag aldrig kommer nå. Jag nöjer med att bara få svettas ur mig och mosa på lite. Se Bellas framgång och mosa ner henne en vacker dag :)

Men nu är det träning igen snart!
Så här kan jag inte sitta längre. Lite överkropp nu då. I övrigt har jag faktiskt lyckas röra bort den mesta träningsvärken.

Mat: DONKEN, omelett med paprika, svamp och lök.
Övrigt: Godis (FY F*N), en hårmacka, en mandarin.
Träning: 2timmar kanotpolo

I morgon är det ett nytt mördarpass och jag längtar.
Plus ännu en handbollsmatch på tv <3

Kramar om er
//Bitter fittan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0