Det är tyst här, och jag är rädd

Även fast jag är en väldigt ledsen människa just nu betyder det inte att han är dum.
"du hittar någon bra senare Elin"
Hur tänker ni då? Alltså jag fårstår omtanken och jag förstår att det är ett vänligt ord. Men fattar ni hur snäll han är? Visst jag höjer honom säkert aldeles för bra till skyarna ibland, men jag hade verkligen känslan av att han var den rätta. Han är skrämmande nära perfekt. Och det gör det inte lätt att släppa i tankeväg.

Jag har slutat smsa. Telefonen ligger tyst i fickan största delen av dagen.. MP3n har slutat spela musik för jag har inte hittat nått humör som jag är på som musiken passar till.
Ge mig tålamod. Jag kommer sitta och hoppas. Fast jag känner mig största dels ful och äcklig så kommer jag hoppas på honom och mig. Eller oförmögen att älska kanske..

Det är svårt att må bra i sig själv när man inte får höra saker den korta vägen.
Det är tungt att vara jag just nu..
Men han är snäll och han har hjärtat på rätt ställe.
Det jag inte vet är om hjärtat någonsin var mitt eller om jag bara är helt jävla dum i huvudet!

Nu; Jobba...
Sen; Håret ska ur..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0