Det här gav kraft!

Idag har jag sparkat och slagit på mig själv. Plågat mig hårt med hjälpa av Bella som peppade på bra. Jag vet inte om det blir rätt. Heller inte om det ser rätt ut. Men jag slår och sparkar tills jag inte klarar stå knappt. Och det känns skönt. Känner mig fri en liten stund. Kan tänkas vara effektivare än slagborrmaskinen i somras.
Tror svett och våld är bra just nu. Se mitt ansikte bli blått framför mina ögon...

Men nu ska jag och mitt blåslagna mig själv kliva in i duschen. Stå där och känna musklerna smärta. För det gör dom redan. Så otränad är jag... :/
På trosdag kör jag igen :) Men först är det innebandy i morgon, sen handboll på kvällen. Så har vi kanotpolo på onsdag. Måste komma igång lite mer med den. Min rygg har ju blivit helt.. ful! :S
Sen vill jag faktiskt simma på torsdag. Vi får se hur det går. Jag vill iallfall hinna med.. Vilja är inte alltid allt tyvärr.

Om blickar kunde döda en obetydlig människa, så hade jag fallit ner död idag..


Kommentarer
Postat av: Jenny

Skönt att höra Kerstin!! All motivation hittas just nu i 2Mars 2011 :D :D Pepp pepp pepp!!!

2011-01-17 @ 23:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0