...

Jag vet inte hur man odlar kärlek.
Jag saknar dig!
Men om jag nu lyckas ge mina nya gröna blommor kärlek så dom kan leva, då, då kanske jag faktiskt kan klara av nått i framtiden.
För tydligen så var jag säkrare än jag borde vart på att jag fick komma in i din värld, så som jag släppte in dig i min.
(Banne mig..)
Och just det får mig att tvivla på allt du sa. Jag kanska bara hörde det jag ville höra...

Vaknade upp ur en koma på jobbet av tankar på bra saker som hänt oss. Men jag kom inte på mig själv med att le i mina tankar utan sitta där och fälla ännu fler tårar.
Endel säger "hon kommer över honom och bli glad igen". Andra säger "hör av dig" eller "berätta hur du känner"..
Men jag vill inte vara hon som låg på. Någon som stör "oss". Han vill inte ha mig..
Det spelar ingen roll hur mycket jag tycker om honom.
Han är inte trygg med mig och vill inte ha mig.
Jag är inte hans prinsessa och jag borde väl bara ge upp..

Far away-nickelback

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0