framsteg

Godis sug?
Nej, jag är hugrig. Vilken skön känsla :)
Nu har jag vänt upp och ner på lägenheten och tänker nog lämna den så med.
Istället ska jag röjja runt lite till för att hitta badkläder. Eller, nej föresten, jag vill inte bada i badkläder. Plockar fram kanotpoloträningskläderna. Vill inte visa upp mig i nått annat..

Fick brev från Loppan idag:
Hej Matte...

Jag trivs bra hos Kalle.
Jag får springa på sängen varge dag, och om jag springer riktigt mkt får jag vara i bollen en stund också medan han gör annat.
Han ger mig nytt vatten varge dag, och en korvbit eller lite ost varje gång han åker till jobbet.
Han har bytt/fyllt på maten 2 ggr sen jag kom hit.
Idag städade han mitt hus också, eftersom jag mest i ren protest har slutat använda min toalett, och numer gör mina behov i huset ist ;-)

Nu kanske du undrar varför jag protesterar?
Jooo... Det är såhär:

Det är kul här, jag gillar de mesta han gör med mig.
Men det är ett stort problem.
Hans kinder är inte alls lika mjuka som dina. dom är skäggiga och sticks på mig.
hans händer är grova och hårda. dvs inte alls mjuka och varma som dina.
Sen sover fanskapet hela dan, och låter och tänder ljuset hela tiden på kvällarna också.
Idag kom de nån jag inte alls känner igen också. han verkade lite finurlig och gav mig en ostbit. la märke till att han dessutom hade ett stort bandage kring ena handen. han kallade mig "lusen"....

Som jag sa, är de inte alls dåligt med en sån här semester ibland, men jag längtar faktist hem. hem till mjuka händer och kinder och till nån med normal dygnsrytm =)
Jag lovar att bli mkt snällare och inte låta lika mkt med matskålen om jag får komma hem igen nån gång.

kram på fingret... din Loppan


Jag vart jätteglad :) Ska hämta hem henne i morgon.
Kram på er där ute
(nu: mask-off)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0