helvete!!!

SLUUUUUTA!!!
Lägg av jag vill inte höra det igen.. Jag vet, jag vet så väl. Alla säger det. Det kommer nästan en människa varje dag och berättar för mig. Vill vara snälla.. LÅÅÅT MIG VARA!!!!!
Så många vet så när tänker du berätta på jobbet? När ska jag få veta? Från DIG...
Ingen har någonsin krossat mig så totalt som du! Kommer aldrig ta åt mig av ett enda ord du säger. Aldrig någonsin tro att det du säger om mig handlar om något annat än dig själv. Det är dig allt du hackade på mig handlade om... Precis allt! Dig!
Och inte nog med det. Den enda killen på jobbet jag känner att jag kunde prata med allt om som jag litade på och alla andra med gör. Han sitter vid din sida och "skyddar dig". Vad f*n är det här? Är det du som behöver skydd? Är det dig det är synd om? Håll det där du har mellan bena i brallorna så hade inget "oväntat" hänt.
Aldrig mer lite på någon!!!
Men det är ju helt underbart att du får din lilla familj du alltid drömt om. Det är det! På riktigt!
Och med " en sån vacker tjej som jag aldrig trodde skulle tycka om mig.." Eller vänta... det var ju JAG! (?)
Och allt du sa till mig var bara rent skitsnack. För om det finns en gnutta sanning, ens ett milligrams sanning så hoppas jag du åker ner i helvetet snabbare än du kom därifrån. För sådär kan man f*n inte gör mot någon och sen lossas som att allt är bra. Glömt och förlåtet...(?!)

Jag är inte arg.. Jag kan inte vara arg. Och det stör mig så in i helvete. Jag är ledsen. Jag är helt förstörd och trasig. Om du var nått monster, då får jag skylla mig själv. Men det är ju för i helvete DEJ jag skriver om.
Det är DU som gjort det här. Det är DU... Bara bara du..

Jag LOVAR (hör du, jag kan, men inte du) att aldrig mer någonsin göra om detta blåögda j*vla misstag. Jag och mitt ego ska röjja världen under våra fötter. Jag hatar mig själv. Mitt smutsiga utseende och allt fett. Mitt hår och min godtrogenhet. Jag hatar det..

Motivationsmusiken funkar inte. Ord, tankar, vänner, inget funkar.
Jag behöver några cigaretter nu!!!!!

jag vill ställa mig mitt bland alla människor, bredvid din älskling, och säga "berätta för mig! Jag vill veta allt" Men jag är för snäll, eller nått.
Varför ska jag förstöra nått som du vill ha?
Varför inte?
Varför försöka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0