Jag står här med helt öppna kort

Öppna, naket ärliga, kort.

Jag ska vara ärlig, som så många gånger förut.. (eller är det så att jag är ärlig hela tiden?) Det är slut på det här nu! Det är slut på den Elin som tror på människor. Det är slut på den Elin som faktiskt litade på alla, i alla fall till stor del.

Fråga mig vad ni vill! Jag svarar. Svarar så ärligt och sant. Det jag tänker och tycker just där och då när du frågar. Frågar du mig så svarar jag från hjärtat. För ljuger jag så är det så att jag mår otroligt dåligt och därför har jag slutat med det. Lagt av helt enkelt..
Istället har jag börjat med andra dåligheter. Som att supa mig full och gråta sönder alla mina vänners fester. Och mina egna, hur nu det skulle underlätta....... ....
Eller som den att jag kommer hem till folk och bara pratar om allt jag inte förstår. Pratar pratar pratar!
Kul kompis!!!
Så jag är ledsen mina vänner, det är slut på det nu. Jag måste kunna stå på egna ben och måste ta tag i det här på det sätt jag kan. Eller på de sätt jag lär mig...
Ni förstår att jag har ett val idag. 2 olika alternativ har jag framför mig. Dom är enkla.
Precis som en sån där ögonfrans man tar från sin kind, blundar, önskar och blåser. Så lätta alternativ. 2 simpla vägar att ta. Men jag kommer inte välja själv..

Simpelt, och såååå bra!

Nu ska jag på riktigt gå ut och ta en cigarett, antagligen inte till någon nytta alls.
Sen ska jag sätta mig och köra växelvis arga leken med telefonen och glo på akvariet och fråga mig om jag inte borde kasta ut det genom fönstret och ner på gatan. Bara för att det kanske kan kännas skönt efteråt. Och för att jag får ligga i nollgradigt tills någon kommer och byter fönster..

Blä vad jag är trött på mig själv!!!!
Aja, borde ta en dusch med..



Kommentarer
Postat av: Jenny

Elin du förstör inga festar jag vet inte när jag se någon bli så glad som på nyår när du och jag klev in där? du gör folk glada sen kan man inte rå för om de spårar ur :p ta inte illa upp om ja skojjar om de då får du säga till för då är ja tyst, jag försöker göra en kul grej av det istället för att se allvarligt på de :) Du är stark!

2011-01-09 @ 21:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0