Mål, för en liten tid frammåt..

Jag kommer aldrig mer att skaka bort brustna hjärtan. Aldrig mer tänka, det går över. Bara vara stöttande, bollande och någon som finns där.
Inte trodde jag att jag någonsin skulle falla så hårt. Allt är möjligt är jag rädd!
Spelar ingen roll vem man är, hur man är eller vad man göra.. Ingen kommer undan levand!!!.

¤ Minst 2 utlandssemestrar i år

¤ En ny kamera (Canon EOS 5-6. Plus långobjektiv och bortagbar blixt)

¤ Fota mina vänner med den nya kameran på de ställen dom själva önskar

(därmed lära mig fota och åka runt lite här och var och göra just det)

¤ Mera pulkaåkning innan snön försvinner, gärna en liten skidresa med
¤ Inte så mycket alkohol.. Mer vänner, mindre sprit och vin (egen vinning just nu)
¤ Rätt mat till rätt dag. Lära mig kontrollera fettsuget
¤ Plocka jordgubbar och försöka mig på att göra jordgubbssaft (fläder,rabarber?)
¤ Minst 5 träningspass i veckan (optimalt minst 10)
¤ Gå ner i vikt till ca 68 kg och ligga kvar där (ingår: vara nöjd med hur man ser ut)
Även måtta upp kroppen och se resultat..
¤ Komma upp ur graven och ut i världen igen
¤ Lära mig mer om mig själv
¤ Hitta nya drömmar och hitta tillbaka till mina gamla drömmar som jag borde ha kvar
¤ Lära mig Yoga, alltså bli smidigare och lära mig "koppla bort allt annat och gå in i mig själv"
¤ SM i Halmstad ska jag och Jenny rocka på i början av juli!!!!!!
(dock har vi olika mål där, men vad gör det? Jag SKA dit!)
¤ En tatuering.
¤ Lyssna på mamma och ge healing en chans, ofarligt och lätt (någon gång borde jag väl lyssna på henne. Eller?!)
¤ Ta reda på vad för sporter jag gillar och försöka förstå mig på flera olika männiksor, personligheter och sätt att se och tänka på saker.
¤ Utbilda mig inom massage (sportmassör vore fint)
¤ Fridyka mer i svenska vatten (träna upp lungkapasiteten)

Personligt och muskulärt starkare
Smidigare och vigare
Gladare och tillbaka i matchen mot världen!

Vi börjar så iallafall. "lite lätt"

Kommentarer
Postat av: Jenny

hihi lite "lätt"!! jag snor några mål eller delar dem med dig, många bra ideér :) ja Halmstad kommer bli nice varesig vi (jag) spelar eller inte!

2011-01-09 @ 22:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0