När man kapat mina vingar så tar jag kvasten istället!

Sluta tjata om att jag ser tunn ut!
På riktigt!! SLUTA! Det är inte så, jag har massa former kvar och den stora anledningen till att jag såg risig ut idag var just att det var det jag var. Likblekast på länge och gråsvart runt hela ögonen. Helt j*vla slut efter bara 4 timmar sömn..
Jag känner mig uppblåst och rultig. Som att jag går runt lite halvfull hela tiden.
Känner att en cigarett vore fint, men nej, inte på jobbet. Det blir ett sånt j*vla liv.. Men var ut med S 2 gånger i solen idag. Det var helt underbart. Jag dyrkar solen med öppna armar, ber den värma mig med sin glöd.

Jag är förbannat förvirrad dagarna i ända. Orkar inte hitta nått fokus riktigt heller. Det får lixom bli som det blir dagarna igenom. Kan inte göra mer än mitt bästa. All visdom jag fått lära mig under hösten känns så värdelöst att minnas på nått vis. Ändå finns dom där, enda fram tills dagen då jag slutade finnas!!
Huggen i hjärtat, den enda del jag faktiskt inte kan skydda från smärta.

Idag bär det av ut på landet. Sak fotta Emma med häst och sen åker vi till min mor och far och äter mat för att sedan fördriva kvällen i Emmas soffa och fnittra såklart :) Båda vekar helt slut och trötta så det här kan bli kanoners :P
Så nu ska jag bara dra ihop mig och mina saker så ska jag dra.

Ibland önskar jag att världen kunde sluta snurra en stund, så jag kunde såra dig lika mycket som du sårat mig.


Men nu, nu är jag antagligen för trött för rally men fasen vad kul det ska bli!! Kameran och jag kommer nu!!!!! :D

Trevlig helg alla vackra människor
//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0