Ni förstår...(?!)



Tack Jenny för kanonlåt!

Bakar en tårta och läser på om Thailand <3 Nu drar jag snart. Ska bli så j*vla skönt att sticka bort från allt skit. Jag menar, jag ville ju inget heldre än åka iväg. Det var ett gemensamt mål.
Men när man blir själv så krossas drömmar. Inte denna. Har alltid velat åka och detta ska inte få hindra det hela. Jag ska bort till solen och värmen. Dit där jag trivs som fisken i vattnet.
Tyvärr blir det mycket tid för tankar. Men det kasnke är bra det med... Vad vet jag?!
I vågorna på en madrass, under ytan och liggandes och känna solen värma min kropp..

Har insett att jag planerar in mig på saker och sätter upp nya mål hela tiden. Delmål efter vägen. En väg som jag vill vandra men inte alltid orkar... Det är okej att inte orka. Det är okej så länge det inte gör illa någon annan. Just nu gör det nog mest ont i min mor att jag inte klarar dagarna som jag borde. Att jag inte sover och inte kan fokusera tankarna längre riktigt. Hon vill hjälpa, men som vanligt släpper jag inte in henne som jag borde. Inte helt. Undra om jag släpper in någon helt? Om det är någon jag pratar bara rakt ut med? Jag tror itne det. Den delen är borta. Och eftersom huvudet inte riktigt är med passar jag varje ord jag säger. Vet inte vad det är jag aktar eller gömmer. Men jag kommer på mig själv med att tänka efter innnan munnen öppnas.
Antagligen en vana jag borde skaffat mig tidigare...

Inga ciggaretter idag :)
Nog kliar det i mig, men va f*n. Kan jag låta bli chips så pass bra så klarar jag allt! (nästan iallafall)

Hanboll på tven idag. Den var kul... Inte så spännande dock. I morgon är det funderingar på hockey, live! Har fått frågan om Sverige-Finland i feburari. Hm.. vi får lá se :)

Mat och träning rakt igenom skit idag!
Men men, orkar nog inte BRY MIG! Just idag...

Nu måste jag verkligen sova en liten stund. Tung morgon i morgon med.. Ska pröva mammas tablett och boktips i morgon. Måste ju sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0