Så var även denna helg över..

YES!!!! Jag är dödstrött. Underbar känsla...
Låt mig snälla bara få sova nu. Inga drömmar. Bara sömn.. Snälla?!

Fredagen fördrev jag med Emman. Vi flummade runt, var hos hästen och jag fotade dem. Dock inte med så goda resultat men kort vart det och hennes kamera var spännande att pröva på. Sen åkte vi hem till min familj och blev bjudna på mat och efterrätt. Dom är guld värda mina föräldrar och de två bröderna. Emma fnittrade, jag däckade en 5 minuter på soffan (helt förbannat jävla slut i kropp och själ) och sen åkte vil till henne och tittade på halva Let´s dance. Hade köpt med bigpack av 3 olika chips, godis och cola. Lämnade det där till henne sen. Så när allt var klart på tven åkte jag hem. hon skulle upp och jobba kl 6 på morgonen så en fnitternatt hade kanske inte vart bästa avslutet.. Inte den här gången..

Sov någon timme och sen var det upp kl 7 för tvätttid och allmänt plock och stök i lyan. Bakade en tårta till morgondagens födelsedagsbarn och kvällens groggkalasbjudare. Tiden tickade iväg och Jenny kom och plockade upp mig paketinköp. Vart klockrent :) Sen packade jag ihop mina saker och for ner för isvaksdopp. Isvaken sågades gram ur isen utan direkt kommunikation på plats. G höll på att göra kläddoppet men lyckades riktigt (o)graciöst skutta förbi vattnet och hålla sig kvar på torra land. *attans*
Så in i bastun och få upp en underbar kroppstempratur innan det kalla vattnet utanför började locka. Jag lyckades med 2 st heldopp. Huvudet kändes som det inte satt kvar när jag kom upp båda vändorna. Blicken vek med och tinningen trycktes in tills ajg ville smälla av. Uppgången gick bara på ren rutin. Sen avr det dusch i killanas i år. Den traditionella tjejduschen är under reparation och fick vila. Så det var fullt ös på killarnas i år :P
Därefter åkte Jenny och jag hem till mig igen där det vart ombyte för ett groggkalas utan like.
På mig vart det svarta leggings, svart linne, raggsockor och en vit huvtröja på det.
Jenny bestämde tillslut sig för den vita klänningen med svarta sidor. Den är så Björn lixom ;)
Så åkte vi till G med tårta och paket, för att slå ner våra rumpor den första stunden framför handbollsmatchen. Spännande värre och jag älskar´t!!! Sen ramlade alla in, vi beställde hämtpizza och sen var det sprit över öronen. Själv drack jag en shot strårom, en jäger och 2 groggar. Det var aldeles lagom för mig. Vi spelade tvspel, poker och pratade skit. Skön kväll som jag avslutade med att gå hem själv och städa, byta sängkläder och plocka iordning lite. Långt ifrån städat här hemma.. men så akn det vara.. :/
Gick och lade mig och väcktes av Jenny hlv 5 som vlle krypa ner bredvid och sova lite. Tack tjejen, var guld värt då jag sov som en påse skit tills du kom. Sen sov jag ju faktiskt någon timme utan vaknanden.. Tack, det behövde jag <3

Söndagen vart inte någon kanotpolo. Jenny mådde rätt kack och jag stannade med henne. Hon sov, jag låg och pratade med MaddaMu 2 gånger utan att hon märkte nått och sen låg jag och läste gamla sms. Plågade mig själv. Fälde några tårar och hatade mig själv för allt jag tryckt i mig i helgen. Kommer aldrig bli smal och fin om jag ska hålla på såhär :( Men upp kom vi före 12 och åkte till willys och handlade allt till tacos. G bjöd på kök och baestick så fixade vi brudar biffen. Bjöd över Idisen med sina 2 blodtörstiga bästar oxå. Killade mig i örat och på knät flera gånger. Sen hjälptes vi åt med födelsedagstårtan. Lillprinsen kom hem och drog sitt strå till stacken. Det vill säga; tog hand om Jenny så vi andra fick vila och hinna göra tårta ;) Så skulle gästerna ramla in och vi mötte precis K i dörre som hade åkt skidor precis. Jenny coh jag drog oss vidare till dagens träning som vart simning och sen psykövningar. Otroligt skönt. Ska börja köra med cyklop på helti nu igen. Så är det 2 gånger i veckan framöver. Jag känner att det här var bra. Och kantövningen, jag är så klen, men snart så kanske jag med kan?!
Peppe pepp pepp pepp pepp pepp pepp..
Sen gick vi till T och kollade på handbollsmatchen. Helt fantastiskt spännande match. Världklass!!!! Men ajg då mitt tråkiga fån höll på att soman gång på gång. Kasst.. :( Men som tur var höll jag mig vaken matchen ut. Hade blivit jätte ledsen annars. Sen körde jag Jenny till bilen och åkte och parkera min. MaddaMu kom ut och gav mig en pressent och pratade lite skit. Skönt att träffa henne med. Lite roligt att bilen har parkering vid henne så man "Stöter på" varandra sådär. Så gick jag hem coh grejjade i lägenheten. Kolald på sista avsnittet av Morden i midsommer och nu sitter jag här.

Har en sån där konstig känsla i mig idag. Jenny frågade om jag tänkte.. Tänker hela tiden. Förut bara när jag avr astrött men nu är det bara när jag stänger av omvärlden lite. Eftersom jag är konstant trött och paj så kan jag ju inte gå runt som en större säck grus än jag känner mig. Så jag försöker slå bort tankar. Främst genom att göra massa saker hela dagarna. Fördriva tiden med saker som behövs göras och som jag tjänar på, som träningen. Och just nu hjälper det att det är handboll på tven. Jenny och jag har sagt vi sak försöka se alla ihop och bara det kräver endel tid och planering för att få det att funka :)
I morgon är det boxercise igen. Ska bli skönt. men nu, nu måste jag garanterat sova lite..

Jonh Blund, snälla ge mig en sömnnatt!!
//Elin

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fin blogg vännen min!! Vi verkar lyckas med handbollen då det enbart är tre matcher kvar, en imorn hos K. En på fredag, förslagsvis hos mig? En på söndag lagom till bakimyss!! :) tror de är så schemat ser ut med matcher iaf..



En klänning på Björn´s vis vet ja inte om de passade men visst ska de vara Björn så ska de ;) haha! Å du vet du? Jag kommer gärna och sover hos dig vilken dag du vill om du känner det, jag sover nog lika bra var ja än sover.. Eller så kommer du hit mitt i natten å kryper ner bredvid mig, du har ju nyckel, det är helt okej :D Det rör mig inte alls att åka en extra vända till Köping, är ju jämt där ändå och att ställa upp å sova bredvid dig känns inte som så påfrestande heller :D



<3

2011-01-24 @ 19:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0