Snälla, jag har aldrig svikigt dig. Så varför slutade du lita på mig?

Aldrig gjort något som skulle få dig att tvivla.
Allt jag var, det var jag!
Mitt snurriga, berjådalbaniga, alltid påvägiga jag..

Bad dig att inte svika mig.
Inte ljuga för mig, någonsin.
Det trodde jag att jag var värld...
Du lovade! Tittade in i mina ögon och lovade ett oss, så långt fram jag inte ens kunde föreställa mig.
Du hade inte behövt lova.

Inget betyder något längre.
Jag är bara ett stort skämt.
En liten lättlurad hora som var för dum för att inse vad jag var. Att jag var just det!
Du hade inte behövt lova nått. Men, då hade du ju inte fått nått heller.. Då hade ju poängen med all snällhet inte haft någon slutkläm.

Du är skyldig mig att börja säga sanningen nu.
Från första dagen vill jag veta allt!!!!!!!!!!!!!
Och jag är ledsen, men du har nog inget val min vän...





Träningsrapportering var det...
3-9 Januari
Ja i måndags-jag och min familj och de 2 fyrbenta och gick en timmes prommenad i den soliga, isande kylan. Sen åkte jag hem och tog MammaMu och Memma runt på en 40minuters mördarprommenad.
Tisdag- nix. här hade jag en "JAG VILL INTE GÅ UR SOFFAN MER, NÅGONSIN!"-kväll..
Onsdag- Jag gav polon en chans till. Hade ont i vänster axelparti så simmade sista 10 minuterna.
Torsdag- Eh, nej.. här var det en "låt mig vara" dag igen. Inte synas, inte finnas! Hela lediga dagen..
Fredag- Skulle gjort nått men... såklart inget där heller. Åkte hem och gömde mig i soffan på landet istället.
Lördag- Inget seriöst. Åkte pulka med bröderna efter bilen och på kvällen åkte jag motorhuv på ströbohög med Memman i 2 timmar.
Söndag- Pallade inte träna, så jag låg brevid och mådde pyton. Åkte sen pulka i 1,5 timme på ströbohög och hoppade, ut över kanten. Jag vågar! Sen simmade vi några längder, jag och Björn-Jenny. Bastade lite..

Slutsatsen är en kass träningsvecka!
Nya tag (eller nått) denna vecka.
Lite svårt att komma igång när jag bara vill gömma mig inomhus i de största kläderna jag hittar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0