Snälla?!

Kan inte någon bara dra upp mig ur det här svarta hålet?
Jag klarar det ju öppenbarligen inte själv.

Hela j*vla natten har jag plågats av mardrömmar om dig och henne.
Vaknat gång på gång efter att dragit på mig sån magsmärta och hjärtklappning...
Och jag blir så besviken att du inte ens kan ge mig en förklaring, ens i min dröm.
Och blicken du ger mig som betyder nått konstigt jag inte förstår. Kall och förvirrande.
Jag ser ju hur fin hon är. Jag kan förstå (även om jag inte vill) bara du berättar..

Men nej, jag ska låta er vara. Inte smsa. Inte störa.
Borde kanske gå och prata med en psykolog?
Men vad skulle det hjälpa. Den människan kan väl inte fler svar än jag själv..

Jag orkar inte med det här..
Idag är bara ännu en dag jag inte vill leva.

Och allt jag begär är att få en förklaring... ... ... ..

Kommentarer
Postat av: jenny

Jag kan hjälpa dig att dra dig upp ur hålet, om du vill och om jag får ska jag göra så gått jag kan :D



En psykolog är nog aldrig fel egentligen, jag tänker som så att troligen behöver alla människor de, dom ger kanske inga svar men dom kan verkligen sitt yrke!! så det kan nog vara en hjälp på vägen, särskilt om du tycker det är svårt att ta "hjälp"/stöd av vänner (mig;)) kramar om

2011-01-04 @ 22:56:46
Postat av: Psykologen =P

Nån annan kanske inte har några "klara" svar att ge dig, men nån annan kanske kan hjälpa dig se de "svar" som redan finns...

2011-01-05 @ 02:49:12
Postat av: Elin

Tack mina vänner <3

Jag behöver nog prata. Jag vet bara inte vad jag ska säga...

Samma tunga problem som hänger kvar.

2011-01-05 @ 18:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0