Sova mig lite nu kanske...?!

Helgen har vart vrickad.
Jenny och jag har väl setat ihop som le och långhalm i stort sätt hela helgen.
Fredagen var jag och Jenny till Tunapark och shoppade. Köpte en huvtröja (som ajg inte har några innan alls..?!) och 2 bagytröjor. Lovely. Allt hull "försvann" under tyget!! Sen tittade vi på bio och käkade tacotallrik. Jag drog kortet gång på gång. Köpte allt Jenny pekade på åt henne ;) Bion var The Tourist som jag så gärna ville gå på. Det var inte en direkt "biofilm" men en film i min smak totalt! Kär i den. Kommer absolut bli en av många filmer i min samlign i hyllan.. Åkte hem till Jocke pocke där dom satt och drack lite efter en tenta. Kul gäng det där. Så efter ex antal snöbollar kastade så åkte vi mitt i natten hem till Köping och min säng..
Lördagen var i badhuset hela dagen från kl 9,00. Det var cup men jag var barnvakt åt lillprinsen. Vi har ju inte träffats nått nästan den senaste tiden. Och lite plasktid i badhuset är ju som klippt och skuret. Men jag var tött och frös såfort jag klev i plurret så tyvärr var jag nog rätt tråkig. Stackarn..
Så halv 8 var jag hemma igen och insåg att jag missade ännu en handbollsmatch.. :( Jenny åkte hem på vinkväll och jag skulle sova. Men så vart det inte..

Söndag. Drog mig ner till Ullvihallen och kollade in Nattas innebandymatch. Med hennes snygga nya klubba hon fick i julklapp! Sen gick jag upp till badhuset och tog Jenny i handen igen och åkte till Willys. Handlade lyxmat: Potatisgratäng och kött! Chips köpte jag med. Helt obehövligt. Jag ahr inte gjort ett ryck på flera dagar. Men det var gott iallafall... Då.. Sen har jag legat i soffan bredvid Jenny och sovig genom "dumpa honom" filmen. Alltså har jag sätt filmen 2 gånger nu. Men aldrig klart :P
Jag är en förstörd människa!
Men denna vecka är prio ett sömnen. Jag måste ta tag i den. NU...
Och det betyder att jag inte får sitta här längre!

God natt puss på kinden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0