Tankarnas tanke

Jag har så ont i magen.
Vill inte prata om hur jag mår längre.
Vill bara sitta och titta på lyckliga liv som fortsätter förbi mig.
Vill ha sommar och sitta på ett kafe och se lyckan gå förbi...
Titta på min familj och bara le

Känner mig fortfarande smutsig.
Spelar ingen roll hur mycket jag tvättar och städar.
Tankarna kryper ändå på mig.
Alla frågor som aldrig ser ut att få svar.
Kanske när du känner dig trygg med E igen.

"Prata med mig som förut. Jag är samma..."
Nej, för du pratar inte med mig längre.
Hur ska jag då kunna prata med dig.
Det skär i mig när jag ser dig förstår du.
Hjärtat vill hoppa ur bröstet och jag vet inte om jag vill le eller gråta..

Musiken har slutat spelas i min lägenhet.
Blommorna har givit upp mig.
Jag har givit upp mig...
För så länge jag inte får veta, så orkar jag inte med att bearbeta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0