Te mando un abrazo

Ska be min bror ta med läxboken hem i helgen så jag kan leta lite mer i den. Det är så rolig! Uttal däremot, nja det vet jag inte om jag kommer engagera mig i. Men det är fint att skriva..

Idag är det måndag och jag har hållit mig från bloggandet en hel vecka. Jag vet inte om jag är nöjd över det eller om det är så att jag bara inte ville dela med mig av vad jag gjorde, kände och tyckte en vecka.. Jag är inte säker, så jag låter det vara osagt.
Hur som så har jag haft en bra vecka. Tränandet börjar komma igång fint nu och det känns skönt. Dock tog all energi i musklerna slut i torsdags. Boxercisen var rena pinan för hur mycket jag än ville ta i så fanns inget där som hjälpte mig.. Ingen kraft alls! Och så började jag blöda näsblod. Den där jävla sömnbristen börjar knäcka mig innifrån. Men med lite slösimm efter det så kändes det inte fullt lika hopplöst. Det var skönt fast det är så kallt i Köpings badhus.
Slutsatsen av dagen vart iallafall att jag måste prioritera sömnen nu. Jag kan inte träna som jag ska, äta som jag borde och tänka klart. Detta är viktiga saker för mig. Måste få ordning. Så fast nätterna inte är fyllda med sömn så har jag nu börat gå och lägga mig som jag ska. Sängliggandes är mer än godkänt denna vecka. Bra början för att vara jag :)
I lördags hade jag klädpanik. Tur att Jenny var klippan i stormen och lugnade mig med ord. Hade kunnat ta kökskniven och kapa bort delar av min kropp, så arg var jag. Ville vara snabb och smidig men allt jag satte på mig såg ut som kattskit. Oj oj oj.. Men det löste sig, hittade ett stort linne i sommarlådan i källaren som fick åka på. Och det som snurrade i mitt huvud var, "va f*n elin........"
En dag ska jag bli lite mer normal än jag är nu :P


Kommentarer
Postat av: Barracudan =)

Simma i kolsva ist. de är varmare vatten där och mindre folk. betydligt trevligare personal. =O)

2011-02-05 @ 16:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0