Trött på att vara ledsen

"Löpsedeln
Lördagen den 1 januari 2011

23årig flicka hittades livlös efter kvällens nyårsfirande"

Varför?
Jo, för jag "var ledsen för att jag var ledsen".
Trött på att vara den som slutar i tårar på kvällen när festen är som roligast.
Jag dansade ju hejdlöst och hade så förbannat kul. Tills jag plötsligt bara sjönk ihop och grät.
Och jag minns hur starkt jag önskade att människorna runt mig bara kunde låta mig gå där på vägen en stund. Sitta ner efter vägen och röka min cigarett. Och bara vara lite ledsen ett tag. Gråta mina tårar och svära mina ramsor över mig själv.
Idag är jag bara tacksam. För just då brydde jag mig inte om morgondagen...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul hade vi!! å vi kommer ha fler gånger.. ibland slutar de i tårar så är det och i ditt fall blir de färre å färre gånger som de blir så :) Jag tror min mystiskalapp i väskan ska bli mitt nya ordspråk "ha det bäst nu!! och skit i allt som hänt, KÖÖR BARA!" <3

2011-01-03 @ 20:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0