...

Inte smal... Inte än.
Hur ska jag kunna ta åt mig när folk påpekar hur tunn jag blivit utan att jag blivit det än?!
Men det är väl bara att köra på. Dom 68kg som jag vill nå är det minst 3 kg kvar till och det ska jag klara, lätt! Kanske inte är så lätt när jag är splittrad i min kost och träning men om jag jobbar på i den här takten och håller det så gäller det ju "bara" att låta bli skiten i veckorna.

Jag behöver tränings tshirtar. Massa sådanna behöver jag införskaffa. Så, det blir nog intersport nästa vecka för ett 10tal sånna så jag kan kasta den andra skiten jag har...
Känner mig laddad!

Firework-Katy Perry

En bra kväll! Vänner är mitt allt just nu. Dom och familjen. Det är mina måln som håller mig milimeter från de vassa svarta knivarna på marken. Det är dom som får mina dagar att vara världa att leva igenom.
Jag är tacksam att jag har så många runt mig. Känner att det är dax att stänga in allt skit som jag tänker och känner. Det är inte värt att elta det här längre. Det gör ingen skillnad. Orkar inte slita sönder människorna som betyder så mycket för mig. Jag borde kommit bort från det här nu, men jag har helt enkelt inte gjort det.
Jag kan inte och så får det vara..
Så nu är det fullt ös igen på mig. Projekt ska det bli. Drömmar och spara pengar varje månad så jag kan köpa allt underbart jag vill och göra impulstripper och skämma bort mina älskade vänner ibland. För det är dom värda <3

Men nu, ja det är ju dax för sömna såklart!

Mat: Sallad och GI-paj alá Jenny, en hårdmacka, pasta, "härring"
Övrigt: Hm.. jag vet inte
Träning: 1 timme boxercise, 30 minuter psykövning under och över vatten <3

Tack Jenny och Tobbe för trevligt sällskap under Sveriges härliga vinst ikväll!
Kram till den som vill//Elin

Kommentarer
Postat av: Jenny

3minuter psykövning? :P ja höll nog på 30 min iaf ;) Tack själv, de var kanon myss :D

2011-01-21 @ 20:03:05
Postat av: Elin

Ja ja ja ;) Fixat! :P

2011-01-21 @ 23:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0