Al pulsar el botón que dice "haga clic"

Kan det heta så? :)

Kaoset på utsidan börjar ordna upp sig nu. Nästan klar med städningen av lägenheten. Har precis vart och köpt 4 träningstrjöjor. Svarta, 2 L och 2 XL. Kanoner kanoner :) :)

Jag har stött på ett problem. När i hela helvetet hinner man vara social i veckorna när man tränar såhär mycket? OCH JAG TRÄNAR INTE ENS MYCKET!!!! Vart får man tiden? Jag är ju en riktig latmask, så känner jag att jag behöver lite vila innan en träning så latar jag mig ju gärna lite. Om nu när träningen börjar halv 8, så sitter jag och nördar lite. Äter och tar det lugnt.. Precis legat 10 minuter på spikmassan. Guld! Men nu är jag öm och rödprickig :P

Laddar upp för boxercisen och hoppas på mycket kraft :) Idag vill jag mosa sönder kudden helt och hållet.

Den där underbara blomman som jag skulle ge så mycket kärlek och se om den överlevde spelar mig dagliga spratt. Men den lever och frodas. Slår nya skott och är grön. Så jag är nöjd. Kanske jag klarar det här endå...

Träningen var döö jobbig idag. Idag körde jag på styrka och kondis, inte smidighet och tecknik. Oj så tajkon det såg ut måste gjort... Men det var skönt. Och en dag kanske teckniken sitter med.. En dag....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0