Långt till marken..

Jag glömmer aldrig dina hemligheter
Det du är räddast för fast ingen vet det
Visst du kan rycka på axlarna spela ball
Och fast du tycker du lyckas vet jag i alla fall
Och du försöker hålla masken
Så du kan sväva över marken


Jag har semester. Jag vill bara vara ute. Aldrig hemma. Och det är jag inte. Det är skönt och jäg älskar det! En hel dag gick till min mamma och besök i v-ås. Men det är skönt att få vara med. Att höra vad läkarna säger. Hade blivit ledsen om hon inte låtit mig köra...

Borde skriva om SM. Har så mycket roliga saker att visa och berätta om! Och jag borde göra klart hemsidan så jag kan lägga ut den och få kritik, tips och annat behövligt. Men inte det heller blir gjort. Rätt skönt å andra sidan. Det är bara seeeemester!! :)

..Planerar istället. Myser dagarna igenom. Hatar 7-16 tänket mer och mer. Men, det kommer en tid för förändring. Den kommer varesig man vill eller inte. Jag ser den varje dag hos andra. Ser hur dom går från trygghet till ostadig mark. Hur andra håller masken, undviker saker att prata om och funderar i tystnad.
Ser det där lilla i ögonen som jag vet inte fanns där förut...
Prata med mig! Eller skit i mig! Jag vet människor som gör båda delar. Välj håll och gå din väg, för ingen vet bättre om du och ditt sätt än vad du gör. Och vet du inte själv är det dax att ta reda på det.
Ditt sätt, ditt tänk, det är inte alltid rätt. Men det är endel av dig.. Inte alltid det bästa. Men du är bäst! Bäst på att vara du! Någonstans där ute finns det någon som får dig att känna just allt det där. Att det är du som är värld allt! Att det är du som är perfekt! Det finns någon för dig.. och mig!

Drömmer mig bort! Nu ska jag somna till Hitta Nemo!
God natt

Ps: Ska bara förmedla att ansiktsmask är nå grymt sexigt. Ska nog kleta in mig i en inför nästa krogenbesök ;)











Jag är bara... jag..
Jag älskar att ta kort!

Kommentarer
Postat av: "K"

Älskar bild nummer två =)

2011-07-12 @ 23:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0