Lyssnar för mycket..

Idag gick jag förbi, på några meters avstånd, 2 killar som sitter och äter utanför en pizzeria. Jag hör den ena säga "Du skulle tittat dig i spegeln i badrummet och inset att du inte kan se ut sådär.." Kille nr 2 säger nått i stil med "men "Per" så kan du ju inte säga" Och sen fnittras det lite "manligt". Hur kan man sitta och utrycka sig om någon..bara sådär?! Och det dummaste är att jag tar åt mig! Jag blir helt tung inombords. Vill gömma mig i de största kläder jag har och bara låsa in mig i ett rum ingen kan se in i.
Jag vet att jag har blivit rundare, att jag inte är fottomodells smal och att mina lår är i största lag. (jag vet då jag knappt går i något av paren byxor jag har) MEN VA F*N, vem ger dem rätt att hacka på mina kilon? Jag jobbar ju på dem.. Och så j*vla ful och stor är jag inte!!! Men endå sitter dom där, som tuffa grabbar i skolan och kastar skit som dom säkert inte ens står för. Inte hade jag modekläder på mig eller smink. Mjukis och tröja var stilen. Utsläppt hår och en kamera (i vanlig ordning) på axeln. Vad var så fel och varför sa han det så jag hörde? Det var ju bara dom och jag.... ... ...

Varför gör dom såhär mot mig?

Min lilla ö i ekvatorhöjd vore på sin plats nu. Inte en kotte och bara jag, värme och mina ideer!


Kommentarer
Postat av: Carola

Fjortis killar som bara är tjuriga för att dom aldrig får ligga!!!!! Du skulle ha gått fram o frågat vad dom syftade på..:) och du, sånt kan du inte ta åt dig av! Dom säger det för att vr

Vara "cool" inför sin kompis o hävda det dom själva inte är nöjda med på sig själva.. Du är vacker!!!!

2011-07-18 @ 10:15:43
Postat av: Snabbfot

Åh vilka små pluttekillar säkert docksöta och vet inte ens vad fram och bak är på en tjej.

Idag är en ny dag och ditt liv går vidare medans de säkert sitter kvar där fortfarande och räknar penishåren de inte kan hitta hur mkt de än gräver sig på det stället.



Kram gumman, säger som Lola - Du är vacker!

2011-07-20 @ 12:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0