Semestern härmed förbi..


One world, do you percieve?
All turned cold, and no one cares for anyone.
Waiting for the final blow,
Do you have strenght at all?
One more day, then we fade away...


Kom och ta mig då!!!
Försök bara :)

Igår var det poolparty i Tyringe. Det var kul! Så många gamla gooa vänner. Såklart går den stora guldstjärnan till alls våran Winther. Helt underbart kalaskul och snäll. Lilla busen. Länge sedan jag träffade alla dessa nissar och slidebana på det. Hur kul var inte det?? Synd inte badkläderna satt lite bättre så man kunde plaxa ut totalt. Jag har blåmärken och träningsvärk i höfter och mage ända upp till under brösten. Det ska kännas. Fler gånger!!! :D
Kylde ner mig rätt fint i det kallna vattnet och i poolen så kvällen avslutades med varm mjölk och kahlua. Som o´boy sas det. Vet inte om jag håller med om de. En tequila fick jag med ner och massor med sol och trevliga vänner. Med frös gjorde jag. Oj va jag frös. Men, i infravärmen och när alla flockade ihop sig senare på natten så vart det behagligt. Och inte ar jag förkyld idag så jag får tacka och bocka för alla tips och de jackor och sockor jag fick låna. Tack!

Nu då?! Jo, det spöregnar! Jag tycker det är så mysigt. Regnet blåser nästan in genom balkongdörren. Det är stora tunga droppar och jag vill bara kliva ut i det och bli blöt av himlens livsgivande guld. Men jag är inte på landet och folk ser så mycket dom inte ska och som görs om så, jag spar det till när jag är på landet vid nästa skur.
Det är sista semesterdagen för mig idag. Är lite trött eftersom jag inte sovit så många timmar. Skulle ha tränat och var där och låste upp, men det kom ingen :P Så jag har planer på lite mat från Xuan..
Men nu kommer den älskade åskan och datorn ska få vila. Lite damfotboll är det tänkt med. Så nu så är nog den dagen snart över med! :P

Kram på er!!
//Elin

Ps: Fyller snart och funderade skarpt på en pangfest. Men, är det det jag vill ha?
Dax att börja baka snart iallafall :D Kom förbi på kaffe då!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0