Tack :)

Ja, det har vart ett underbart veckoslut! Jag har haft roligt. Handlat lite "godis" till min träning och jag har kastat iväg tid och besparingar på en fest som jag nu i efterhand bara älskade. Det blir garanterat vad man gör det till sådär ute på landet, men jag tyckte alla gjord ett bra jobb att bidra till att det vart en skön stämning och vädret hjälpte helt klart till!!
Ja, har nog inte mycket att säga mer än att överaskning på överraskning gjorde kvällen busig och bra. Tack så jätte mycket allihoppa som dök upp. Det värmer mer än ni kan tro..













kraam på er!
I morgon är det en ny dag med nya äventyr :)

Ps: Bonni lever ännu (GULDSTJÄRNA TILL MIG!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0